SALT

2010.12.28. 10:30

Már megint mozi... :)

Ezt a filmet régóta meg akartam nézni, de valahogy nem szántam rá magam. Nem vagyok nagy Angelina rajongó, ezt előre leszögezem. Értsd: nem utálom, de nem is szeretem. Közömbös. De amit ebben a filmben nyújtott, az már már kritikán aluli. Nem mind az ő hibája, maga a koncepció volt magzati kortól fogva élettelen.

 

A film röviden: Angelina Jolie (=Agent Salt) egy orosz hálózat tagja, akik beszivárogtak az Egyesült Államokba, hogy megöljék az orosz elnököt. Igen, jól olvastátok, az orosz elnököt. Hogy kinek a fejéből pattant ki ez az agyament szikra, nem tudom. Mintha az orosz elnök naponta látogatna az USA-ba kávézni, meg bekapni 1-2 krémest. Nevetséges. Ezt leszámítva maga a koncepció is 110% hülyeség: miért kell valakit gyilkosnak kiképezni gyerekkorában, hogy aztán 20 évvel később rászóljanak, hogy itt az idő, ölni kéne. Ezt sem nagyon értettem. Nem is beszélve arról, hogy a tudását nem ártana szinten tartani ezeknek az ügynököknek, eközben Mrs. Salt egy boldog családanya, igaz a CIA-nél dolgozik. Na de csak rá kell nézni.

Kb. csontsovány lett. Ezzel nincs baj mert annyira rosszul nem áll neki (nekem a régi énje jobban tetszett), de amit a filmben leművelt az mosolyt csalt az arcomra.

Ahogy mozog

Úgy fut mint egy 70 éves. Vagy annyira meg van öregedve, hogy már esik neki jól a mozgás, vagy egyszerűen ilyen nőies. Ezen az utóbbi dolgon elmosolyogtam még én is magam.

Ahogy harcol

Nah, hát no comment. 90 kilós CIA ügynökből három ront rá egyszerre, de ő simán leüti mind a hármat. Nem gond neki. Lol. Az akciójelenetek a filmben nevetségesek. Realitás nulla.

Ahogy beszél

Kicsit több érzelmi tartalmat vihetett volna bele a szerepébe. Annyira lineáris volt az alakítás, hogy komolyan ásítozni kezdtem a beszéde közben. Arcjáték nulla, komolyan kételkedem, hogy meghagyták-e a plasztikai sebészek az arcizmait... Persze tudni kell, hogy a filmben végignézi a saját férje halálát arcizomrándulás nélkül, mert ugye a haza védelme mindentől feljebb való. Lol.

Ne feledkezzünk meg az ellenről (=jófiúk) sem

Azért jófiúk, mert Mrs. Salt a rossz kislány, legalábbis ezt hisszük a film végéig. Nos, a CIA, FBI, KGB meg társaik képtelenek elkapni XXII.(!) századi technikával Angelinát. Szintén nevetséges, hogy játsza ki az őrséget, stb. Az orosz elnök pedig tipikusan az a fajta, aki egyedül utazik, és vegyül a tömeggel. Na itt főtt le nálam a kávé. Hol voltak a Specnaz testőrei? Ja, lemaradtak a filmből. Bocsi...

SZUMMA:

Akció: kritikán aluli (a Triumph motoros rész még elment.) De csak a motor miatt. :)

Story: elég defektes, kicsit talán többet is ki lehetett volna hozni belőle.

Befejezés: no comment.

Ebben a filmben szinte semmi sem tetszett. Mozijegy árát nem éri meg, még jó, hogy nem moziban néztem!

És most utánaolvastam a film készítésének. Sajnos ettől féltem. Lesz folytatás. :(((

Szerző: - LA -

Szólj hozzá!

Címkék: film

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása