Már megint egy Multis sztori amely nagyban kapcsolódik az előző poszthoz, de egy kicsit mégis másról szól. 

Úgy volt, hogy egy kolléganőm átjön egy sörre az egyik este. Nos, nála ez kizárásos alapon citromos Gössert jelent. Mivel többször megkaptam, hogy nem szolgálom ki elég lelkiismeretesen a vendégeket, ezért gondoltam meglepem pár üveg sörrel. :)

Nos, elmentem hát a Tecsóba. December 30.-a, szilveszter előtt egy nappal, este 6 óra. Keresem a polcokon a citromos Gössert, nem találom. Létezik, hogy nem árulnak a Tecsóban? Nézem, sima Gösser van. Akkor citromosnak is lennie kell(ene)...

Egyszerre mindenre fókuszáló üveges tekintettel próbálom átlátni a polcokon sorakozó üvegrengeteget. Ha valaki rám néz biztos azt hiszi, hogy látólázas vagyok, mert mindent láttam akkor, még a földön, az alsó polc alatt kínlódva vánszorgó hangyát is. Nos, igen. Beleakadt a szemem valamibe, mégpedig ebbe ni:

Két üres polc. Nézem, körülötte mindenhol citromos sörök. A címke arról tanúskodik, hogy valaha itt a citromos Gösser nevű üveges élőlény lakott, ami vagy elköltözött, vagy egyszerűen az egész populációt felvásárolták az élelmes honfitársak.

A fenébe, megelőztek. 

Nem adhatom fel.

Tovább keresek, nekem citromos sört kell szereznem. Nincs mese.Addig addig keresgéltem, amíg ezt találtam:

 Dobozos, citrom ízű Gösser. Van belőle, több tucat.

 

És itt, ezen a ponton hirtelen büszke lettem magyar honfitársaimra. Miért? Mert végül valaki nem a dobozos sört veszi, ami nagyon környezetszennyező, hanem az üvegest. Remélhetőleg az engem megelőző élelmes személy(ek) vissza is váltják majd az üres üveget! 

 

 

A sors fintora, hogy én kénytelen voltam beérni dobozos kiszereléssel. Mentségemre legyen mondva, remegő kézzel emeltem le a polcról mert tudtam, hogy rosszat cselekszem.

Dráma. Már megint nincs happy end.

Azzal nyugtatom magam, hogy legalább majd igyekszem levinni a szelektív gyűjtőbe az üres dobozt. Mind az összes egyetlen darabot.

Nincs happy end. Vagy mégis?

A kolléganőm kap citromos gössert, nem fog panaszkodni, nem is szennyezzem nagymértékben a környezetet, (és azt is szelektíven) és egyébként pénzem is maradt, mert csak 1-et vettem. Mindenki jól járt, azt hiszem, én különösen. Ma legalább büszke vagyok magamra és élelmes honfitársamra :)

 


Ha bővebben érdekel, hogy miért örülök annyira, akkor olvass utána. ;)

 

Szerző: - LA -

1 komment

Címkék: zöld

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

capt. balu 2010.12.31. 12:51:28

Tegnap én is voltam a Tesóba. Akartam venni visszaváltható palackos gyömbér üdítőt, és az sem volt. Sőt, még barna kólából is csak 1 palack volt. Korábban arra emlékszem, hogy sprite, fanta, gyömbér, stb. volt visszaválthatóban. Sajnos ennél nem az a magyarázat mint a Gössernél, szerintem szép lassan kivonják a forgalomból. És erre csak az egyszer használatos műanyag palack adóztatása lehetne megoldás.
süti beállítások módosítása