Wtf? Banneltek a TC-ről?!?!?!

2011.01.18. 21:50

Sad but true, ahogy a Metallica mondaná... 

Edzőteremből hazafelé azon gondolkodtam ma, hogy ebben a nyomorult országban van-e valami ami jó. Van e valami pozitívum, amit itt megírhatok?

Kezdem azt hinni, hogy mindent elvesztettünk. Kétségbeesve próbálok az utolsó szalmaszálba kapaszkodva valami mosolygós témát keresni amivel itt posztolhatok, de sajnos semmi. Jelen fejezetben a szólásszabadságról (nem kell egyből Friderikuszra gondolni) és a véleménynyilvánításról lesz szó, öveket becsatolni, indulunk. 

Adott egy autós újságírók által működtetett fórum, vagyis inkább egy, az enyimhez hasonló blog. A biztosítékomat kiverő cikk örökzöld visszatérő témája: egy 40 éves idióta (nevén CS. Zsolt, a 4/b-ből) minden pénzét hulladék, szakadék autókba önti, miközben a családjától vár el mindenféle nélkülözést. És az autóroncsok fabrikálását természetesen cikkekben tudósítja. Ami nagyon örvendetes, mert ilyen megszállott hülyékre szükség van). Én pl. szívesen olvasgatom hogyan javított karburátort a 30 éves Fiatján, miközben magamat beszélem le róla olyan szugerálással, hogy ő mennyit szív vele...

Ellenben nem tudom magamban tartani, hogy kifejezzem sajnálatomat. Ugyanis most kb. 4 millió Ft-ért (!) újít fel egy Ponton Mercit, amit Svédországból hozott haza. Nos, ami zavar: 4 millióból sokkal jobb autót is vehetett volna, és ami mégrosszabb: ugyanezt a restaurálást már eljátszotta egy w115-ös Mercivel, ami azóta ott áll 0 km-esen a garázsában. Nem fogjátok kitalálni: azért áll ott, mert félti kivinni az utcára: állítása szerint bepiszkolódik... No comment.

Nos, az a fajta lélek vagyok, akinek közölnie kell az ilyen típusú emberrel a hülyeségét. Nem azért, hogy kötekedjek, de szerintem tipikusan olyan dolgot csinál, aminek semmi értelme. Legutóbb az egyik blogposzthoz hozzászóltam, nem voltam durva szerintem:

"pénztemető....4 millióból már vehettél volna egy normális családi autót, akár újat is, de nem, öntöd a pénzt ebbe az ormótlan régi szakadékba ami 90-nél nem megy többet akkor se ha lejtő van. elképesztő hülyék vannak, a legszomorúbb az egészben az h. te a családodtól veszed el a $-t, na te tudod..."

Nos, ennyit erről, ezután meg sem lep, hogy nevelő célzattal átmenetileg banneltek. Egy másik témához szerettem volna - hasonlóan úriemberhez méltón (lsd kép link) - hozzászólni, de nem ment. (nem magyarázkodni akarok, de 4-en Bamakóba (SIVATAG!) elindulni két Daihatsu Charade-el, két kis japán rizsrakétával elég hülyeség, pláne meg úgy, hogy át se nézték normálisan a kocsikat az út előtt). Természetesen lerobbantak 4 meg nem húzott csavar miatt. Nem hagyhattam ki, hogy nem mondom el a véleményem...

Ez 2011, Magyarország. Izé, Magyarisztán.

Kinek jó ez? Sértő voltam? Amit leírtam, az a véleményem? Ha valaki nem akarja meglátni egy blog commentjei között, akkor tiltsa be a hozzászólások lehetőségét. De ne korlátozza azt a bizonyos jogot. Ja, hogy már médiatörvény vonatkozik rám? Értem én, csak...

 

 

 

 

 

 

 

Lassan azon gondolkodom, hogy fogom elmagyarázni majd a jövőben a leendő gyerekemnek, hogy mit is jelent a szólásszabadság fogalma. Ha még egyáltalán lesz ilyen szó akkor...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása