Szemétségek

2011.01.17. 13:10

Vasárnap délután hazafelé tartottam,
A lakótelepen szemétbe botlottam…

Sajnos nem először. Azt kell mondanom, hogy ennél a hulladéklerakónál mindig ezt tapasztalom. Minden nap ez a látvány fogad. Most valahogy betelt a pohár. Amikor a képet csináltam pár, a buszmegállóban várakozó ember arcán mosolyt véltem felfedezni. Nem tudom mi volt a mosoly tárgya, remélem csak az együttérzés felismerése csalta a vigyort az arcukra, és nem hirtelen ötlet, hogy pszichológust hívjanak hozzám telefonnal a kezemben. Nem érdekelt. Nem is tudom mi a borzasztóbb: ha nem viszik el a szemetet elér rendszeresen, vagy ha a hanyag lakók nem zsákban gyűjtik ki, hanem csak odadobják. Néhány lakó azért okosan járt el mert a tetejére gyűjtötte szatyorban, de volt aki csak odadobta a tározó elé. Láthatóan a PET palackokból van helyhiány.

Mi lenne ha a kevés hely ellenére néhány lakosnak eljutna a tudatáig, hogy ha összetapossa a dobozt, akkor több fér el belőle?

 

Jelen blogposzt megírásával egy időben értesítettem az A.K.S.D.-t az általam tapasztaltakról, bár az emberi hülyeség ellen nem fognak tudni mit tenni. Azonban nekem bőven elég, ha hetente többször ürítik a konténert, vagy újat hoznak még a jelenlegi mellé. Mert legalább van, aki használja, és ez már fél siker… Ha van valami visszajelzés az AKSD részéről, természetesen tudósítok! ;)

Szerző: - LA -

Szólj hozzá!

Címkék: zöld

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása