Edzőtermi vég(elgyengülés)

2011.03.20. 19:44

Mostanában gyakran megfordulok az egyik debreceni edzőteremben. A minap az egyik hátgépen gyúrtam, amikor valami oda nem illőt vettem észre az egyik sarokban. Az izzadtság amúgy is csípte a szemem, úgyhogy kellett pár másodperc, amíg a félhomályban kivettem a sarokban lévő "valami" kontúrjait. 

 

Mi lehet ez?

Lassan de az erőlködéstől zihálva elengedtem a gép markolatát, miközben a sarokba meresztettem a szem. 

Basszus ez egy letakart ember. Mi több, ez egy hulla!!!

 

 

 

 

Kétség sem férhet hozzá, hogy egy ember feküdt a fehér lepedő alatt. De vajon meghalt? Mi másért tették volna a sarokba, és takarták volna le egy fehér lepedővel?

Basszus egy hulla mellett edzettem!!! - hasított belém a felismerés.

A helyzetből a végtelenségig hiányzott a komikum vagy akár csak a félreértés alapvető lehetősége is...:S Valahogy belém hasított a Pirot életérzés, és azon kezdett el forogni az agyam, hogy vajon miként került oda az illető?

§                  talán annyira keményen edzett, hogy szívinfarktust kapott, és amíg nem érnek ki a mentők, addig betették a sarokba?

§                  talán túl sok szteroidot vett be, és az állította le nála a központi számítógépet?

§                  mivel sok kopasz 2 ajtós szekrény jár oda gyúrni (akik nem meglepően kétes ügyekben vesznek részt), ezért lehet, hogy valami kis üzleti vita elrendezése vezetett egy jobblétre szenderüléshez? :)

Valószínűleg sosem fog kiderülni, ez az egy bizonyos, akár csak a halál - tartja az elcsépelt közmondás. Érthető okokból lassan, feltűnés mentesen távoztam. Nagy önuralom kellett hozzá. Amikor jöttem el, a rendőrség már lezárta az edzőtermet.

 

Itt megint nem stimmelt valami. Egy járőrautót sem láttam. Hol vannak a helyszínelők???

Valami nagyon nem stimmelt itt...

 

 

 

 

 

 

 

ui.: a képek minőségéért bocsánat, telefonnal készültek

 

 

Szerző: - LA -

1 komment

Címkék: ???

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- LA - 2011.03.20. 20:14:53

Még mielőtt valaki a rendőrségre szaladna feljelentést tenni a nevemben, az alábbi tényeket szeretném megosztani vele:
1. valószínűleg feküdt ott valaki, de lehet, hogy pl. ledőlt aludni. :) Nem mertem közelebb menni, pláne meg nem megkérdezni
2. a rendőrségi kordon valójában a csatornázási művek ügyködése volt.Ami ellenben fölöttébb érdekes: érkezésemkor még nem volt lezárva a bejárat, de amikor távoztam, már nem lehetett a forgó kapun kimenni. Mindez azt hiszem vasárnap este történt. Érdekes...
süti beállítások módosítása