Hi top freak at winter

2010.12.28. 09:25

Teljesen kész vagyok. Tél van. Szívből utálom. Főleg meg amikor tartósan -10 fok körül marad a hőmérséklet, és megmarad a hó. Na ilyenkor érzem úgy, hogy legszívesebben síbakancsban indulnék el otthonról.

Már régóta nézegetem a cipőket, de egyszerűen nem szántam rá sosem magam a vásárlásra. Pedig jobban tettem volna ősszel, ha beruházok. Persze már nem is bicajozom, de ettől függetlenül jó lenne egy magas (vagy közepesen magas) szárú valami. Valami, mert ezekre már mindent el lehet mondani, csak azt, hogy nem cipők. :) Nos, az alábbi modellek foglalkoztatnak:

Osiris Bronx

Nálam a magasszárúk klasszikusa. Ebben az égetően feltűnő zöldben azért nem biztos, hogy kéne, de rengeteg modell van 2011-re, ami jóval visszafogottabb.  

Az áruk olyan 80 $ körül van (idehaza felszalad 25.000 Ft-ig is), a felsoroltak közül ez a legdrágább. Azonban fórumokat olvasgatva sokan panaszkodnak a tarósságára. Volt olyan beszámoló, akinek a lábán fél év alatt szétszakadt. Nos, lehet nem ez számomra a legmegfelelőbb választás.

Lotek Throwback

Sajnos már nem gyártják. Ami a 2010-es és 2011-es modellválasztékot illeti, sokkal igénytelenebb színekben jelent meg, ami miatt nekem nem tetszenek. Ha még gyártanák ebben a színkombinációban, akkor tutira vennék egy ilyet. Már csak azért is mert ez nem annyira Hi-top modell, mint pl. az Osiris. Az ára olyan 15-16 között van (az igénytelenebb színűeknek), amit kicsit sokallok érte. Ez a zöld azért megérne ennyit....

Orchid

Nos, elérkeztem a számomra talán legkedveltebb márkához, az Orchid-hez. Azért szeretem, mert minden évben kihoznak valami ütős színt. És egyre stílusosabbak minden évben. Ráadásul egyik modellre sincs panasz, úgy tűnik az Orchid tervezői nagyot alkottak. Nemhiába pro bmx-esek tesztelik nap mint nap! Nekem az alábbi modellek jöhetnek számításba:

COBRA

Talán ez tetszik mind közül a legjobban. Olyan 15.000 Ft körül már lehet itthon venni. Igaz nincs belőle magasszárú (régen volt az Orchidnak is magas szárú modellje), de a design nagyon bejön.

 

 

 

 

 

 

 

 

VANDEVER V2

Talán ez az ami a legjobban kéne télre, de nyáron tutira szétfőne benne a lábam. Igaz, még messze van a 30 fokos meleg.

A Cobrától kicsit tömöttebb verzió, ami vastagabb, melegebb, ugyanakkor jobban is véd. Van belőle kék is, de nekem a fekete jobban kéne. Ami miatt csorgatom rá a nyálam az az, hogy tépőzáras, ami külön extra!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FUNCTION

Hab a tortán a türkiz és a fehér Function modell. Kár, hogy velúr az anyaga, és hamar átázik. Ha meg kikopik, az nagyot ront a megjelenésen. És ki is fakulnak hamar. Láttam már ilyet, nem szép látvány.

Megjelenésből azonban ezek a modellek a legjobbak!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nike 6.0

 

Engem ez a modell a Vissza a jövőbe c. film 2. részére emlékeztet. Mindközül ez tetszik a legjobban, de a szára már talán extrém módon magas.

Árban elég sokat kérnek érte, olyan 20-22 között lehet megkapni.

Ja, és divat lett. Ma már mindenkinek Nike van a lábán. Lehet emiatt nem is kéne annyira...

 

 

 


Melyik legyen, melyik legyen ???

Azt hiszem rászánom magam egy Orchid Cobrára, de még addig fel kell próbálnom párat. :)

Remélem nem nyáron jut majd eszembe, hogy nekem HiTop cipő kell! :O

 

Szerző: - LA -

Szólj hozzá!

Címkék: divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása