Startup...

2010.12.13. 19:05

Téli cipő kéne!

Ezzel kapcsolatos ténymegállapításom súlyát akkor éreztem igazán, amikor a már pár napja meglévő hóban félig bokáig gázolva próbáltam elcaplatni a boltig régi cipőmben. A régi téli (bőr)cipőm már gimnazista korom óta hűségesen szolgál (hála a Nyíregyházi piacon áruló árusnak, akitől anno dacumal vettük). Azonban eljárt felette az idő, már nem hozza azt a színvonalat, amit egy szép vasalt öltöny és egy elegáns nyakkendő elbír. Be nem ázott, azonban már már szégyelltem felvenni.

Sajnos nem találtam téli (bőr)cipőt, marad az álmodozás a jóról... Illetve találtam, csak 20.000 Ft-ba került. Azt már nem. Inkább vettem egy kínait, ami talán nem bírja 10 évig, de 3.700 Ft-ért nem várom el tőle. Ha 1-2 évet kibír, már az is jó.

 

Ennyiben maradtam. Kicsit büdös, kicsit műbőr, kicsit olcsó. De legalább az enyim. És ami mégfontosabb: jól néz ki...

 

 

 

 

 

 

LA 

Szerző: - LA -

1 komment

Címkék: startup

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

capt. balu 2010.12.31. 13:01:46

Regisztráltam az Indapasson, csakhogy hozzászólhassak. Jó a blog (egyenlőre :), és mindjárt az első bejegyzésre reagálok is. Nálam az a helyzet, hogy a minap - az asszony unszolására - elmentem magas szárú cipőt venni. A szempontrendszerem elég egyszerű volt: legyen magyar gyártmány! Na jó, azért nézzen ki normálisan. Találtam is a boltban a Kossuth utcán az egyik félreeső polcon a Magyar Királyi Cipőgyár jóvoltából. Ami miatt azt az egy szempontot nézem egyedül az az, hogyha magyar terméket veszek, akkor eszembe jut, hogy én magam járulok hozzá munkahelyek megtartásához itthon.
süti beállítások módosítása